Sabtu, 30 Agustus 2014

ν θα περιμένει για να

Την περασμένη εβδομάδα έκανα ένα ταξίδι νωρίς το πρωί σε ένα σεμινάριο / βιβλίο πρωινό promo για την προώθηση της ιστοσελίδας μου. Μετά την κατάσβεση φυλλάδια σε όλη τη χώρα που πήρε μια στιγμή για να παρέμβει στην εγκατάσταση και συλλάβει μερικές στιγμές από το πρωί με τον Jack Welch, πρώην διευθύνων σύμβουλος της GE.

Καθώς έβγαινα από την πόρτα, μια ερώτηση και απάντηση συνόδου ήταν σε εξέλιξη. Μια γυναίκα ενταθεί στο μικρόφωνο και ζήτησε "Έχει ο πελάτης πάντα δίκιο;"

Τζακ χαμογέλασε και είπε: "Μπορεί να μην σκέφτονται έτσι, και μπορεί να πιστεύουν αυτό, αλλά αν δεν το κάνουν έτσι, είσαι νεκρός!"

Τζακ, ότι είναι ένα αρκετά ισχυρό αποτέλεσμα. Dead. Αλλά ας το παραδεχτούμε. Ποιος θα έρθει να κάνει επιχειρήσεις με σας πάλι, αφού υποστηρίζουν μαζί τους για τη δυσαρέσκειά τους; Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι απλά θα πάνε αλλού.

Είναι δεν είναι απλά κοινή λογική που θα αφήσει τους πελάτες μας διαμαρτύρονται και στη συνέχεια να κάνει το σωστό; Καλά για τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, συνήθως μόνο χαμόγελο και να πει «τι θα μπορούσε να σας κάνει ευτυχισμένο σήμερα;" αλλά τι γίνεται με τους υπαλλήλους μας;

Εάν δεν έχουμε πάρει το χρόνο να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους μας, πώς να ασχοληθεί με έναν δυστυχισμένο πελάτη, πώς θα αντιδράσουν όταν ένας τους επιτίθεται με "το φαγητό ήταν κρύο και δοκίμασαν χάλια!" ή «είχα μόνο για τρεις ημέρες και ο τροχός έπεσε!"

Είναι σημαντικό ότι, ως μέρος της εκπαίδευσης κάθε εργαζομένου που έχει επαφή με τον πελάτη που έχουν την κατάρτιση για την αντιμετώπιση των καταγγελιών, καθώς και το πώς να λειτουργήσει το μητρώο ή να λάβει την απόφαση. Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης πιθανώς να έχετε ήδη σκεφτεί αυτό. Είναι ένα κομμάτι αυτού του παζλ που λείπει;

Το κομμάτι που λείπει μπορεί να είναι ενδυνάμωση. Ο εργαζόμενος μπορεί να εκπαιδεύονται πώς να είναι ήρεμοι και να μην λάβει καταγγελίες προσωπικά. Αλλά τι θα γίνει αν δεν έχουν την εξουσία να αναλάβει δράση και να διορθώσει αμέσως  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah το πρόβλημα οι ίδιοι; Τι γίνεται αν έχετε τους έδωσε εντολή να σας πάρει, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και είστε στο δρόμο σας προς την τράπεζα να κάνει μια κατάθεση;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ένας θυμωμένος καταναλωτής δεν θα περιμένει για να επιστρέψει.

Αυτό θα σήμαινε ότι εάν ο εργαζόμενος σας δεν έχει την εξουσία να κάνει μια διόρθωση ή να προσφέρει μια συμβιβαστική λύση για να κάνει τον πελάτη ευτυχισμένο, θα χάσουν τις επιχειρήσεις τους για πάντα. Πόσο κοστίζει για να πάρετε ένα νέο πελάτη; Πόσο κοστίζει για να γίνουν ευτυχισμένοι όταν είναι δυσαρεστημένοι; Η διαφορά σε χαρτί είναι συγκλονιστικό.

Ως εκ τούτου, στο πλαίσιο της κατάρτισης ενός νέου υπαλλήλου, θα πρέπει να διδάσκεται ό, τι είναι δυνατόν για να κάνετε για να κάνει ένας πελάτης ευτυχής όταν διαμαρτύρονται. Μια γρήγορη απάντηση σε ένα πρόβλημα που έχει εκτιμηθεί σχεδόν περισσότερο από ό, τι η πραγματική λύση στις περισσότερες περιπτώσεις.

Μπορείτε να δείτε στη ζωή, είμαστε όλοι οι πελάτες κάποια στιγμή ή άλλο, και δεν ξέρω για σας, αλλά όταν είμαι αναστατώσει πελάτης, είμαι πάντα δίκιο!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar